Üzleti tanácsadás
![](/files/services/14931963819463.png)
Az üzleti kihívásokra csak holisztikus látásmóddal tudunk hatékony választ adni, egyszerre kell vizsgálnunk a szervezeti felépítést és a cégkultúrát, a munkatársak motivációit és az érdekeltségi rendszereket, az üzleti folyamatokat és az azt támogató IT rendszereket. Az új működési modell kialakítására vonatkozó projektjeink során ezzel a hozzáállással tudtunk sikert elérni és ügyfeleinknek valós hozzáadott értéket teremteni.
![](/files/services/14903135584094.png)
A kihívás
A jelenlegi piaci környezet nagyon gyorsan változik. Életbevágó fontosságú a gyors reagálás, a rugalmasság. De hogyan lehetne gyors és rugalmas egy hatalmas, központosított szervezet? Ügyfelünk a hazai telekommunikációs piac vezető szereplője, mégis meggyűlt a gondja a kisebb helyi internet- és televízió-szolgáltatókkal. A területileg eltérő konkurencia-tevékenységekre hogyan lehet egy központosított szervezettel reagálni?
![](/files/services/14903135585535.png)
A megoldás
Felmértük és elemeztük az értékesítési szervezet (irányítás, saját és partnerbolt-hálózat, ügynökhálózat) hatékonyságát és a kapcsolódó folyamatokat. Részleges decentralizációt javasoltunk. Hiszen ott születhet a gyors és hatékony reakció, ahol az adott konkurens tevékenykedik, ahol első kézből kapjuk az információt, ahol tisztában vagyunk az ellenlépés lehetőségeivel. Közösen megterveztük az új üzleti folyamatokat a marketing, az értékesítés és a műszaki területek számára is a konkurencia-tevékenységre történő hatékonyabb reagálásért. Alaposan előkészítettük az átállás kényes fázisát. Végrehajtottuk a teljes értékesítési szervezet átalakítását a koncepcionális tervezéstől a bevezetésig. A piaci reakció ideje lecsökkent két hónapról két hétre. A regresszív értékesítési trendeket sikeresen visszaszorítottuk. Új lehetőségeket és tartalék kapacitásokat azonosítottunk.
IT megoldásszállítás
![](/files/services/14931963923106.png)
Az IT projekteket is csak az üzleti célok teljeskörű megértése után lehet hatékonyan megtervezni és irányítani. Tanácsadói és fejlesztői csapatunk ügyfeleink segítségére van a megoldás megtervezésétől a technológia kiválasztásán át a teljes projekt életciklusában, így garantálva a határidőre történő minőségi szállítást.
![](/files/services/14903137319569.png)
A kihívás
Ügyfelünk, egy telekommunikációs vállalat, új, dobozos Sales Force Automation (SFA) rendszert vásárolt az értékesítési folyamatok támogatására a vállalati ügyfelek szegmenseiben. De hogyan lesz egy dobozos termék egyen-megoldásából személyre szabott, igazi Megoldás? Ki fog közvetíteni az IT és az üzleti területek között? Ki oldja fel az ellentmondásokat, ki ad javaslatokat a felmerülő problémákra?
![](/files/services/14903137310413.png)
A megoldás
Ügyfelünk felismerte a problémát, és olyan partnert keresett projektjéhez, aki az üzleti megoldást és az IT szakértelmet együttesen tudja képviselni. Megtiszteltek minket a bizalmukkal, és a BCA egységes megoldást szállított. Üzleti tanácsadóink felmérték és megértették az értékesítési folyamatokat. Az üzleti folyamatok jól strukturált dokumentálása segítette ügyfelünket a megoldás megértésében, és jelentősen csökkentette a későbbi félreértések lehetőségét. Fejlesztőink az adott IT termék legjobb szakértői, így ügyfelünk igényeire szabottan a legjobb megoldásokat tudtuk szállítani. Egy személyben vállaltuk a teljes projektért a felelősséget, így nem lehetett gond a szállítók közötti egymásra mutogatással, és határidőre bevezettük a rendszert. Az üzleti terület felhasználóival folyamatos volt a kommunikáció, ezért lehetett magas az elégedettség is. El tudtuk érni, hogy a kifejlesztett funkciók 100%-a hasznosult a rendszer bevezetése után.
Tesztelés és QA
![](/files/services/14931964053883.png)
Az IT megoldások valós minőségbiztosítása és biztonságos élesbe állítása csak E2E megközelítéssel lehetséges, ahol az üzleti és IT követelményeket megértve készülnek el a teszt tervek, forgatókönyvek, és kerülnek kifejlesztésre a performancia és automata tesztek, végrehajtásra a manuális tesztek. A határidők betartásához hatékony managementre van szükség, ami képes biztosítani a környezetek és teszt adatok időbeni rendelkezésre állását, a fejlesztők hatékony hibajavítását, a hibák megfelelő priorizálását.
![](/files/services/14903138698326.png)
A kihívás
Egy külföldi szállító dobozos termékbevezetést végzett egyik ügyfelünknél, a BCA kapta a megbízást a bevezetés kapcsán a teljeskörű minőségbiztosításra. Egy több szereplős projekt, ahol eltérő cégek eltérő kultúrájú munkatársait kell koordinálni úgy, hogy ezekkel a kollégákkal nincs meg a személyes kapcsolat, mert a világ különböző pontjain ülnek, minden esetben nagy kihívás.
![](/files/services/14903138699807.png)
A megoldás
Első lépésként a végfelhasználókkal konzultálva megértettük a bevezetés üzleti céljait és prioritásait, majd ezen információk és a specifikáció alapján készítettük el a teszt forgatókönyveket, terveztük meg a teszt ciklusokat. A különböző külföldi helyszíneken dolgozó fejlesztőkkel kialakított állandó, hatékony kapcsolatunk és a folyamatos pontos státuszaink segítették a problémák gyors kezelését. A funkcionális és integrációs tesztelés után az ügyfél érintett kollégáival közösen végeztük el az ügyfél elfogadási tesztet (UAT), és határidőre megtörténhetett a rendszer élesbe állítása.