A BCA belső működéséért felelek. A klasszikus HR vezetői feladatok mellett ide tartoznak a szervezet egészének működését támogató folyamatok, a céges kultúra alakítása és a mindennapi működés gördülékenységének biztosítása is.
2007 óta vagyok BCA-s, az elsők között csatlakoztam a csapathoz, és ez volt életem egyik legjobb döntése. A különböző ügyfeleknél futó üzleti és IT projekteken rengeteget tanultam, sokat fejlődtem, és olyan feladatokat is meg tudtam oldani, olyan felelősségeket is fel tudtam vállalni, melyeket korábban lehetetlennek gondoltam.
Informatikus mérnökként végeztem a Budapesti Műszaki Egyetemen, és az első 1,5-2 évben fejlesztőként is dolgoztam. Már az egyetemen is reméltem, hogy az IT projektek nem csak programozásról szólnak – és a körülmények, a feladatok és a projektvezetőim segítségével szépen fokozatosan sikerült is IT tanácsadóvá válnom.
2016-ban váltottam a cégen belül, amikor belső feladatokkal – kezdetben leginkább HR-rel – kezdtem foglalkozni. Innen vezetett az utam a mostani pozíciómhoz. Tanácsadói szemlélettel álltam neki ennek a munkának is, és nagyon örülök, hogy a mindennapi munkám a számomra legfontosabb ügyfél, a BCA szolgálatában telik.
A szabadidőm nagy részét a családommal töltöm. Az itt töltött évek alatt született két lányom, így a munka és a magánélet közötti egyensúlyozás végig kíséri az életemet. Kikapcsolódásként elsősorban olvasni szoktam, leányregénytől a sci-fi-ig bármi jöhet. Nagyon szeretek még társasozni, podcastokat hallgatni, kirakózni, várost nézni – és beszélgetni. :)
Értékes embereket ismertem itt meg, és sokat tanultam a mindennapok során magamról és arról is, hogy milyen sokfélék vagyunk. Fontos számomra az a sokszínű közösség, ami itt kialakult, és jó érzés, hogy a része lehetek!



Munkatársak
Szeretjük a kávét: a jegeset, a hosszút, a rövidet, a duplát, az üreset, az amerikait, a mézeset és a habosat is. Tavaly 12 305 csészével ittunk meg 1 év alatt. Ismerj meg minket kedvenc italunk alapján! Válassz egy kávét...